Lancering nieuwe CD-i van Remute: Dreammachine

Ervaar de magie van de jaren '90 opnieuw met een uitzonderlijk evenement dat je niet wilt missen! De Duitse elektronische muziekproducent Remute, bekend van zijn baanbrekende gameconsolealbums voor SNES, Sega Genesis, Atari Jaguar, N64, Gameboy en zelfs 3DO, presenteert zijn meest ambitieuze project tot nu toe: DREAMMACHINE.

In samenwerking met zijn langetermijnpartner en meesterlijke grafisch kunstenaar Alien^PDX, heeft Remute een volledige CGI-speelfilm gecreëerd die je meeneemt op een diepgaande droomreis. Bereid je voor op een spektakel gevuld met psychedelische sequenties, epische animaties en een betoverende, meditatieve ambient soundtrack. Onder het motto van Roy Orbison: 'In Dreams I Walk With You, In Dreams I Talk To You', en geïnspireerd door de glinsterende multimedia-ervaringen van de vroege jaren '90, koos Remute de Philips CD-i als het ideale platform om DREAMMACHINE op te lanceren.

'Deze machine is ontworpen om je te helpen ontsnappen aan de dagelijkse sleur en je mee te nemen naar een mysterieuze wereld vol gelukzaligheid en verbeeldingskracht. Laat mij je kapitein zijn, laat mij je bij de hand nemen. Kom met mij mee en betreed de DREAMMACHINE...'

Mis de lancering niet in het HomeComputerMuseum, te midden van de grootste collectie CD-i ter wereld. Laat je meevoeren op deze unieke reis en beleef een onvergetelijk avontuur!

Tickets: € 17,50

Start evenement: 20:00